Комісія спорту та здорового способу життя.
Я — Гревцов Євгеній, учень 9 - Б класу.
Народився 2007 року, зараз мені повних 14. Навчаюся, на мій погляд, достатньо добре. Безумовно, я не ставлю перед собою ніяких бар’єрів, адже розвиток людини не знає меж, а безбар’єрність — це одна з основних ознак, до якої має прагнути людство. У жодному разі не виокремлюю предмети вивчення на ті, що подобаються, та ті, що не до вподоби. Для мене всі вони важливі, бо життя є абсолютно різним, непередбачуваним і хтозна, як воно поверне в майбутньому. Навіть незначна частка знань із певної галузі — сходинка в розвитку. Я досить цікава, автентична та відповідальна особистість. Обожнюю, коли поставлене завдання зроблено на найвищому рівні. Це немовби автоматично додається як нове досягнення в духовну скарбницю. Завжди приймаю думку кожного, аналізую її та роблю для себе висновки. Відкритий до співпраці, роботи в команді. У молодшій школі був учасником хору хлопчиків. Брав участь у творчій діяльності ЦДЮТ “Надія”. Маю чимало захоплень, розвиваюся в абсолютно різних сферах діяльності, окрім навчання в ліцеї, займаюся самоосвітою: відвідую заняття з танців у зразковому хореографічному ансамблі “Надія”, збираю 3D конструктори як з дерева, так і з пластику, останнім часом активно навчаюся моушн-дизайну, відеомонтажу. На мою думку, за комп’ютерними технологіями стоїть велике майбутнє. Звичайно, що роботизовані системи не замінять людину на таких роботах як вчитель, лікар, психолог, адже вони не здатні передати справжні емоції, почуття, співпереживання, але водночас уже допомагають їй мінімізувати людський фактор помилки там, де це є можливим. Безперечно, я беру активну участь у житті класу, школи та отримую від цього позитивні емоції. А скільки проєктів уже було створено з моїм безпосереднім залученням… Альманах “Слово про школу”, STEM-проєкт “Озеленення міста — шлях до здоров'я”, “Рослини — помічники збереження здоров'я”, літературно-математичний відеожурнал “Гармонія числа й слова...” та багато інших. Беру участь в олімпіадах, конкурсах: “Колосок”, “Кенгуру”, “Sunflower”, “Патріот”, “Гринвіч”, “Бобер”, “Мовознавець”, читців поезії — і посідаю в них призові місця. Одним з них був конкурс “12 балів”, що показували на місцевому телевізійному каналі. Успішно виконав усі завдання IV етапів у Марафоні з української мови імені Петра Яцика, що проходив у 2021 році на платформі “HUMAN”. На шкільному рівні володію англійською мовою, вдосконалюю цю навичку за допомогою читання й аналізу текстів, перегляду відео, у яких, окрім того, що її вивчаю, дізнаюся нові цікавинки про світ, людей, комп’ютерні технології. У 2021 році став випускником бізнес-школи “ЮніорБанк”, отримав теоритичні знання з фінансової грамотності та практичні навички користування банківськими продуктами та послугами. Як на мене, цікавим є те, що, окрім одержання мною сертифіката II рівня, я неочікувано для себе самого заробив, мабуть, перші офіційні гроші у своєму житті. Так, саме тоді я отримав подвійну вигоду: зрозумілі та потрібні знання зі сфери фінансів і прибуток за це. Звичайно, я маю дипломи й нагороди, одержані на різних фестивалях та конкурсах разом із танцювальним колективом. Завдяки ньому я вперше побував за кордоном, відвідав невідомі для себе міста України. Турбуюся про майбутнє. Наприклад, коли я вже буду дорослим, у школи залишиться чудова пам’ять про мене, адже на її території вже понад 2 роки ростуть три вирощені з насінин адамові дерева, три Павловнії. У художній літературі я більшу віддаю перевагу детективам, пригодницьким романам, оповіданням і повістям. Творам, що повчають, мають глибоку думку незалежно від обсягу. Мої девізи по життю: “Час летить — це погана новина. Хороша новина — саме ви пілот свого часу” (Майкл Альтшулер), “Формальна освіта допоможе вам вижити. Самоосвіта приведе вас до успіху” (Джим Рон), “Мета без плану — це лише бажання” (Антуан де Сент-Екзюпері), “Велика цінність освіти — це не знання, а дії” (Г. Спенсер).
Немає коментарів:
Дописати коментар